خدمات پس از فروش

آیین نامه خدمات پس از فروش امیران اطمینان آذر

این آیین نامه برای کلیه محصولات وارداتیشرکت امیران اطمینان آذر تدوین شده است و در صورت بروز اشکال ناشی از تولید و مراحل ساخت، محصول معیوب با محصول نوپس از کسر کارکرد تایر جایگزین خواهد شد .

شرایط عمومی فرآیند جبران محصولات مرجوعی

الف- تایر حداقل 30 % آج دارا باشد.

 ب- کمتر از 60 ماه از تاریخ ساخت تایر  سپری شده باشد.

***لازم به ذکر است تاریخ ساخت تایر با کد (سریال) آن مشخص میشود.

 در این کد 2 رقم اول سمت چپ نشانه هفته و 2 رقم بعدی نشانه سال ساخت (میلادی)خواهد بود.

(بعنوان مثال عدد 1020 یعنی هفته دهم از سال 2020 میلادی )

  پ- دارای اشکال ناشی از فرآیند ساخت محصول باشد

مدارک مورد نیاز به منظور تحویل محصول:

 الف- کارت گارانتی فعال شده مرتبط با تایر

ب- مراجعه به نمایندگی یا ارسال تصاویر مذکور به سامانه خدمات پس از فروش شرکت .
***تصاویر : محل خسارت از داخل و بیرون تایر (درصورتی که محل خسارت در حالت رینگ نمایان باشد تصویر محل خسارت باید درحالت رینگ باشد ) ، تصویر کارت گارانتی تکمیل و فعال شده تایر،تصویر آج تایر

مرجع تشخیص و ریشه یابی عیب :

 الف- کارشناسان مورد تایید اداره استاندارد و اصناف

ب- عوامل فروش و توزیع محصولات شرکت که دوره آموزشی مربوطه را طی نموده و دارای گواهی نامه پایان دوره می باشند .

نحوه پذیرش محصول :

تمامی نمایندگان فروش محصولات  شرکت که دارای نمایندگی خدمات مشتریان می باشند .

مسئولیت پذیرش و دریافت محصول مورد شکایت مشتری را دارند، در صورتیکه این نمایندگان دوره های مربوط به تعیین وضعیت محصولات را طی نموده باشند در اسرع وقت مجاز به پاسخگویی شکایات مشتریان می باشند؛ در غیر اینصورت با ارائه رسید دریافت محصول به مشتری، در زمان مقرر کارشناس محترمخدمات پس از فروش نسبت به تعیین وضعیت محصولات اقدام خواهد نمود .

نحوه تعیین وضعیت محصولات :

 الف- در صورتیکه عیب ایجاد شده در محصول ناشی از اشکال در فرآیند ساخت محصول باشد مطابق با دستورالعمل، محصول مورد شکایت با محصول نو جایگزین خواهد شد .

ب- عیوبی که ناشی از استفاده ناصحیح از محصول باشند مشمول جبران نخواهد شد. به عنوان مثال می توان به موارد زیر اشاره نمود:

برای تایرهای تیوبلس

استفاده از تایر و رینگ غیر استاندارد در خودرو ( استفاده از تایر شامل اندازه،طرح، عملکرد و رینگی که در کاتالوگ فنی خودروساز توصیه نشده است )

بعنوان مثال : استفاده از تایر اتوبوسی بجای کامیونی

تورم و صدمات دیواره یا رویه تایرها ناشی از نفوذ روغن، گریس و سایر مواد نفتی که معمولاً برای رینگ کردن تایر استفاده می شوند.

تورم دیواره تایرها ناشی از برخورد با موانع که منجر به شکستگی و پارگی نخ ها از داخل می شود.

استفاده از دو تایر با مشخصات مختلف در یک محور

صدمات بوجود آمده در تایر و یا عیوب ناشی از حرکت خودرو در حالت پنچری

صدماتی که ناشی از انبارداری غلط و عدم مراعات نکات لازم در حمل و نقل باشد

تایرهایی که ناحیه طوقه به دلیل استفاده از وسایل دستی (بدون استفاده از دستگاه رینگ کن) معیوب می شوند.

تایرهایی که به دلیل عملکرد نامناسب سیستم ترمز خودرو و داغ شدن ناحیه طوقه معیوب می شوند.

تایرهایی که علی رغم راهنمای بعمل آمده در بروشور فنی خودور و یا علائم و نوشته های حک شده بر دیواره تایر برخلاف جهت چرخش صحیح و یا کاربری نامناسب مورد استفاده قرار گرفته باشند (مانند تایرهای جهت دار، چرخ عقب کشاورزی، تایرهای نامتقارن رادیال سواری و استفاده غیرمتعارف از تایر در جاده های معدنی و …)

تایری که تحت تعمیر قرار گرفته و پس از آن دچار اشکال شده اند.

تایرهایی که بخاطر لنگی کاسه چرخ و یا اشکالات جلوبندی خودرو دچار سایش غیر یکنواخت، سریع و یا ترک بین شیار شده اند.

تایرهایی که بخاطر حرکت در جاده های غیر استاندارد دچار اشکال شده اند

تایرهایی که بخاطر استفاده از زنجیر چرخ، برخورد با خودروهای دیگر و یا موانع سخت (تصادف)، آتش سوزی، تماس با مواد نفتی، تماس با مواد شیمیایی دچار اشکال شده اند.

تایرهایی که به خاطر توقف طولانی خودرو در شرایط غیر متعارف (با وارد شدن وزن خودرو بر روی چرخ ها) در طول مدت توقف دچار شکستگی لایه ها از داخل و یا دچار ترکهای اوزونی بر روی دیواره های خود شده اند.

نحوه پرداخت هزینه کارکرد محصول پذیرفته شده :

سهم شرکت در جبران تایر مرجوعی متناسب با عمق باقیمانده آج تایر در زمان بروز عیب است.در این صورت مشتری مابه التفاوت قیمت تایر نو را متناسب با عمق آج مصرف شده پرداخت خواهد کرد .

وجه قابل پرداخت خسارت به مشتری=( قیمت خرید × درصد سایش آج لاستیک ) – قیمت خرید فاکتور

در صورت عدم رعایت مدت زمان رسیدگی و پرداخت خسارت جریمه تاخیر برای مشتری به نرخ عقود مشارکتی (24%سالیانه) به ازای هر روز دیرکرد محاسبه و مازاد برخسارت تعیین گردیده و میباست به مشتری پرداخت گردد .

جریمه تاخیر روزانه = 36500 ÷ (مدت به روز) × (نرخ سود) × (میزان خسارت)

آشنایی با علائم روی تایر

کارخانه سازنده تایر،کشور سازند ، نام طرح آج تایر: بسته به نوع کاربری،تایرها از طرح آج های مختلفی برخوردار

 هستند.

عبارت  DOT:

مخفف عبارت “سازمان حمل و نقل”آمریکای شمالی و بیانگر استاندارد ایمنی از آن سازمان میباشد،حاوی کدهای کارخانه و اطلاعات تولید بوده و چهار رقم سمت راست آن نشان دهنده تاریخ تولید تایر میباشد.

تاریخ تولید تایر : دو رقم اول این عدد نمایانگر هفته تولید و دو رقم بعدی نشانگر سال میلادی تولید تایر است . هر سال شامل 52 هفته می باشد.

مثال 2320 این تایر در هفته 23 ام سال 2020 تولید شده است.

سایز تایر : بعنوان مثال 13/65/165

165 عرض مقطع تایر: فاصله بیرونی دوطرف دیواره تایر شامل برآمدگیها و علامات تایر به میلیمتر

65 نسبت منظر تایر: حاصل تقسیم ارتفاع مقطع به عرض مقطع به درصد.

R علامت رادیال بودن تایر می باشد.

13 قطر داخلی رینگ می باشد. ( به اینچ )

شاخص بار : علامتگذاری بار مجاز در دو حالت تک چرخ و جفت چرخ

میزان حداکثر تحمل بار وارد بر هر تایر روی دیواره آن قابل مشاهده است.

 نباید میزان بار وارده بر تایر از حداکثر تحمل آن تجاوز نماید. تحمل حداکثر بار وارد بر تایر زمانی امکان دارد که فشار باد داخل آن حداکثر باشد. میزان بار وارده بر چرخ ها باید از طریق بارگذاری صحیح خودرو کنترل شود.

 شاخص سرعت : به معنی مجاز بودن به حرکت مدام در این سرعت نیست بلکه مبین دوام تایر در این سرعت در زمانی محدود و شرایط خاص آزمایش بر روی دستگاهی مخصوص است. علی رغم این موضوع شاخص سرعت بالاتر به معنی قابلیت های فنی بهتر تایر است .

گل و برف (M+S) (Mud & Snow):

تایرهایی با شاخص سرعت پائین تر از شاخص تعیین شده توسط خودروساز می باشد. مادامیکه چنین تایرهایی در زیر خودرو نصب باشندسرعت آن خودرو محدود خواهد بود.

 نشانگر TWI: حد سایش رویه تایر جهت روکش مجدد را نشان می دهد .

عمق آج مجاز :

درکف شیارها یک نوار عرضی برجسته که معمولا ارتفاعی بین 5/1 تا 8/1 میلیمتر دارد دیده میشود ، هرگاه آج تایر سائیده شده و به سطح این نوار برسد درحقیقت عمر مفید تایر به اتمام رسیده و بایستی با تایر نو جایگزین گردد .

 اگر بعد از رسیدن سایش به روی این سطح ، از تایر استفاده گردد ترمز گیری اتومبیل بسیار ضعیف خواهد شد و در پیچهای جاده کنترل خودرو با مشکل روبرو میشود .

تیوبلس یا تیوب دار بودن تایرTT  وTL  :

در داخل تایرهای تیوبلس به منظور جلوگیری از نشت باد به لایه های منجید،از لایه محافظ استفاده شده است که بر روی دیواره تایر با این (TL) علامت نشان داده میشود. بر روی دیواره تایرهایی که باید با تیوب مورد بهره برداری قرار بگیرند از این  (TT) علامت استفاده میشود.

طریقه باد کردن صحیح تایر :

هشدار: در هنگام باد کردن تایر برای اجتناب از آسیب دیدگی ناشی از ترکیدن آن،لطفا فاصله مناسب از تایر را حفظ کرده و در صورت امکان از قفس ایمنی مخصوص این کار استفاده نمایید.

    توجه:در هنگام نصب تایر بر روی رینگ و اطمینان از قرارگرفتن صحیح طوقه تایر بر روی لبه رینگ فشار باد تایرها را تا 43 افزایش دهید و هرگز از این حد تجاوز ننمایید و سپس فشار باد را طبق توصیه کارخانه سازنده خودرو تنظیم نمایید. برای باد کردن تایر ابتدا نصف فشار باد توصیه شده را به تایر تزریق نموده و پس از اطمینان از قرار گرفتن صحیح تایر بر روی لبه رینگ ،فشار آن را در محدوده پیشنهادی کارخانه سازنده تایر تنظیم نمایید.

تایرهای آسیب دیده:

هیچ گاه از تایرهایی که دارای ترک و برش عمیق هستند به دلیل خطر ترکیدن در حین کار استفاده ننمایید. در صورت مشاهده آسیب بر روی تایر به نمایندگی فروش مراجعه شود تا در صورت امکان تایر مورد تعمیر اصولی قرار گیرد.

تنظیم فشار باد :

در منحنی زیر که اعداد آن بر مبنای درصد منظور گردیده است محور افقی نماینده 100%فشار باد پیشنهادی سازنده و محور  عمودی مبین 100%عمر تایر است،به عنوان مثال چنانچه روی محور فشار باد 30% کاهش درنظر بگیریم(فشار باد تایر روی 70%از مقدار پیشنهادی سازنده قرار داشته باشد)،ملاحظه خواهد شدکه طول عمر تایر 50% افت خواهد کرد.بعد از تنظیم باد تایر تمام قسمت های آن شامل سر والو،سوزن والو،دور تا دور لبه رینگ را از وجود نشتی بررسی نمایید و سپس از درپوش والو استفاده نمایید.

 

توجه:

پس از تنطیم فشار باد تایر دقت کنید درپوش والو را محکم و بطور صحیح بسته باشید. باد تایرها را بطور منظم ماهیانه با درجه سالم در هنگامی که تایر سرد است در محدوده پیشنهادی کارخانه سازنده خودرو بررسی نمایید،تنظیم نبودن باد تایر میتواند باعث آسیب دیدگی تایر شود نامیزان بودن باد تایرها با دیواره کوتاه قابل تشخیص نیست مگر آنکه با درجه باد مناسب مورد بررسی قرار گیرند. به دلیل اینکه باد تایرها در حرارت افزایش پیدا میکند هرگز باد تایرها را هنگامی که تایر گرم است کم نکنید. در قسمت داخل درب خودرو سمت راننده یا داخل درب صندوق عقب فشار باد پیشنهادی توسط سازنده خودرو درج شده است در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با نمایندگان فروش تماس حاصل نمایید. لطفا در نگهداری فشار باد تایر در محدوده پیشنهادی کارخانه سازنده کوشا باشید تا طول عمر تایر افزایش یافته و همچنین از وارد آمدن آسیب به آن جلوگیری به عمل آید باد تایر زاپاس را بطور منظم مورد ارزیابی قرار دهید. لطفا باد تایرهای جفتی نصب شده در کنار یکدیگر را به صورت یکنواخت تنظیم نمایید،کم بادی یکی از تایرهای جفتی باعث  وارد آمدن فشار بیش از حد به تایر کناری میشود که این امر منجر به فرسایش نامنظم تایر و کوتاه تر شدن عمر تایر میشود.

 

اصول ایمنی در حین رانندگی:

در هنگام رانندگی اگر احساس کردید فرمان خودرو تعادل ندارد یا صدای غیرمعمولی به گوش میرسد در اولین فرصت خودرو را  در یک مکان مناسب و ایمن در حاشیه جاده پارک نمایید و به بررسی خودرو و تایر بپردازید ،اگر بر روی بدنه تایر تغییر شکل یا ورم مشاهده نشد،میتوانید با حداقل سرعت ممکن به سفر خود ادامه دهید و در مقصد برای بررسی دقیق تر تایرها به نمایندگی فروش مراجعه نمایید.

شتاب گیری ناگهانی،چرخش به طرفین و ترمزگیری شدید مخصوصا در سطوح خیس ،برفی و یخ زده ممکن است با عث سرخوردن و در نهایت منجر به تصادف بشود. در هنگام رانندگی در محوطه های شهری جهت مراقبت بیشتر از تایرها مراقب برخورد تایر با جداول کنار خیابان و چاله ها باشید در حین رانندگی فاصله مناسب با خودروی جلویی را حفظ نمایید مخصوصا در سطوح خیس،برفی و یخ زده از فاصله ایمن با خودرو جلویی اطمینان حاصل نمایید. هنگامی که سایز تایر خودرو خود را تغییر میدهید دقت بیشتری در رانندگی نمایید تا به شرایط و فرمان گیری تایر جدید عادت کنید. قبل از رانندگی تایرهای خودرو را مورد بررسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه ترک در بدنه تایر و همچنین پایه والو برای رفع ایراد به نمایندگی های فروش و خدمات تایر مراجعه نمایید ضمنا همیشه از محکم بودن درپوش تایر اطمینان حاصل نمایید.

راه های افزایش عمر تایر

تنظیم مستمر باد تایر

 مقدار حداکثر بار و یا سرنشین خودرو برروی بدنه تایر حک می شود. در تایرهای سواری میتوان حدود 2 psi از مقدارحداکثر  باد  کم کرد . برای اتوبوس ها تاکسی ها و خودروهای عمومی بایدحداکثر باد را تنظیم نمود.

*هیچگاه به چشمان خود برای کنترل باد تایر اطمینان نکنید. باد تایر را هنگام خنک بودن تایر کنترل کنید

گاز نیتروژن

 نیتروژن یک گاز خنثی و خشک است. به این معنی که رطوبت و اکسیژن در آن وجود ندارد . سرعت نشت نیتروژن از دیواره تایر، یک سوم اکسیژن است .  اکسیژن باعث اکسایش در سایدوال تایر می شود.

رطوبت موجود در هوا موجب زنگ زدگی رینگ استیل می شود.

اثرات پر بادی:

 باعث سخت شدن دیواره های تایر شده و پستی و بلندی های سطح جاده باعث ارتعاشات وتکان های خودرو خواهد شد.

افزایش احتمال ترکیدن تایر در نتیجه برخورد با مانع. باعث مدوّر شدن قسمت وسط تایر و در نتیجه سایش این ناحیه می گردد.

اثرات کم بادی

سطح تماس با جاده زیاد شده و این امر باعث ایجاد اصطکاک بیشتر تایر با جاده می شود. تایربیشتر گرم می شود بطوریکه در موارد حاد باعث دو پوستی آن نیز می گردد،مقدار مصرف سوخت خودرو افزایش می یابد، سایش تایر مخصوصا در شانه ها بیشتر می شود .

جابجایی تایرها

به منظور خنثی کردن اثرات لاستیک سایی می بایست تایرها را زیر خودرو جابجا کرد، می بایست تایرهای رادیال را هر 10000 کیلومتر و تایرهای بایاس را هر 5000 کیلومتر زیرماشین جابجا کرد. پس از تعویض تایرها با یکدیگر مجدداً باد تایر را چک شود.

ساکن نگه نداشتن خودرو برای مدت طولانی

انبارش تایر

از نگهداری تایر برروی زمین آلوده به حلال های نفتی و یا روغن خودداری گردد.

تایرها برروی قفسه ها و خرکهای مخصوص اینکار و بصورت عمودی نگهداری گردند.

از نگهداری تایر در محیط خیلی گرم خودداری گردد. از تابش مستقیم آفتاب به تایر پیشگیری شود.

از قرار دادن تایرها برروی یکدیگر و به تعداد زیاد در طولانی مدت خودداری شود.

رینگ کردن تایر و تیوب

رینگ تاب نداشته باشد و جوشکاری نشده باشد.

در محل تماس رینگ با تیوب نقاط تیز وجود نداشته باشد.

از کج کردن دستی لوله والو تیوب خودداری شود.

بهترین شیوه رینگ کردن تایرها استفاده از دستگاه مخصوص این کار است انجام این امر برای تایرهای رادیال تیوبلس اجباریست.

نحوه صحیح تعمیر تایر

تعمیر تایر به هیچ وجه مورد تایید تایرسازان نیست علی رغم این قاعده چنانچه به هر دلیلی مجبور به تعمیر تایر باشید بهتر است در نحوه تعمیر و استفاده از این تایر به نکات زیر توجه فرمایید :

هر نوع صدمه های که بخصوص به ناحیه طوقه و دیواره وارد شود تایر غیر قابل مصرف است.

اطراف محل پنچری با سمباده نرمی ساییده شود ،محل حفره ایجاد شده باید با لاستیک ویژه تعمیر تایر پر شود ،از وصله های تعمیر تایر مخصوص و استاندارد متناسب با اندازه تایر و میزان صدمه استفاده شود ، از قرار دادن تکه های منجید و یا نوار لاستیکی متفرقه بداخل تایر جدا خودداری شود.

پس از تعمیر تایر با توجه به بهم خوردن بالانس تایر حتما بالانس مجدد گردد ، حتی الامکان از چنین تایرهایی فقط برای زاپاس، و با اعمال حداکثر احتیاط استفاده شود.

طرح گل برندها و کاربرد آنها

Comforser

CF300

مناسب برای جاده های مرطوب با مصرف سوخت اقتصادی و رانندگی نرم و بی صدا با هندلینگ و طول عمر بالا

CF350

مناسب برای جاده های مرطوب با مصرف سوخت اقتصادی و رانندگی راحت و نرم.

CF360

مناسب برای محیط های زمستانی و طول عمر بالا

CF510

مناسب برای محیط های مرطوب با مصرف سوخت اقتصادی و رانندگی نرم و بی صدا.

CF600

مناسب برای جاده های مرطوب با مصرف سوخت اقتصادی و رانندگی نرم و بی صدا.

CF620

مناسب برای جاده های مطوب و گلی با مصرف سوخت اقتصادی و رانندگی نرم و بی صدا.

CF710

مناسب برای محیط های مرطوب با هندلینگ بالا و رانندگی بیصدا

CF720

مناسب برای جاده های مرطوب با هندلینگ بالا و بیصدا

CF1000

مناسب برای جاده های برفی و یخی و ناهموار با طول عمر بالا

CF2000

مناسب برای جاده های برفی یخی و مصرف سوخت اقتصادی و رانندگی نرم و بیصدا با هندلینگ بالا

CF3000

مناسب برای جاده های برفی یخی و ناهموار با هندلینگ بالا

CF4000

مناسب برای جاده های مرطوب با مصرف سوخت اقتصادی ورانندگی نرم و بیصدا

Roadcruza

RA350

مناسب برای جاده های مرطوب با مصرف سوخت اقتصادی و رانندگی نرم و راحت.

RA360

مناسب برای جاده های زمستانی و طول عمر بالا

RA510

مناسب برای جاده های مرطوب با مصرف سوخت اقتصادی و رانندگی نرم و بی صدا.

RA610

مناسب برای جاده های مرطوب با مصرف سوخت اقتصادی و رانندگی نرم و بیصدا

RA710

مناسب برای جاده های مرطوب با هندلینگ بالا و رانندگی بیصدا

RA1100

مناسب برای جاده های برفی یخی و ناهموار،مقاوم در برابر سایش با هندلینگ بالا.

RA2000

مناسب برای جاده های برفی یخی و مصرف سوخت اقتصادی و رانندگی نرم و بیصدا با هندلینگ بالا

RA3200

مناسب برای جاده های برفی یخی و ناهموار با هندلینگ بالا

RA4100

مناسب برای جاده های مرطوب با مصرف سوخت اقتصادی و هندلینگ بالا و رانندگی نرم و بیصدا

معرفی نماینده ها:

استان اصفهان-کاشان: آقای مرتضی فلاحیان،تلفن تماس:03155205608 کاشان خیابان نطنز بالاتر از پل،لاستیک فروشی فلاحیان

استان کردستان: آقای بصیر مرادی،تلفن تماس:08734594405 مریوان،سه راه تازه آباد پادگان،نرسیده به ایران خودرو

استان کرمان: آقای محمود عابدی،تلفن تماس:09131408755 کرمان خیابان آیت ا… صالحی نبش خیابان 5

خراسان رضوی : آقای عبدالکریم عظیمی،تلفن تماس:09158365250 خراسان رضوی تایباد خیابان امام خمینی کوچه هزاره

استان هرمزگان: آقای احمد برزگر،تلفن تماس:0917169241 هرمزگان بندرعباس جاده اسکله شهید رجایی جنب بیمه

استان مازندران: آقای امامی،تلفن تماس:09113236671 بابل میدان بسیج هفت تیر فروشگاه لاستیک امامی

استان خوزستان : آقای بابرصاد،تلفن تماس:09166831842 مسجد سلیمان خیابان حنیف نژاد روبروی بانک کشاورزی

استان یزد: آقای مظهری،تلفن تماس:09139517127 پایانه باربری جاده خضرآباد مجتمع تجاری بهزیستی

استان گیلان: آقای کهنسال،تلفن تماس:014326237350 گیلان رودسر خیابان انقلاب

استان بوشهر: آقای دشتی،تلفن تماس:09171726212 خیابان بهشت صادق فلکه کارگر

استان همدان: آقای بیرامی،تلفن تماس 09128118036 همدان میدان دانشگاه جنب بانک ملی کوچه رهنمود

استان تهران: آقای شمس،تلفن تماس09123832302 خیابان آزادی خیابان رودکی جنب بانک حکمت

استان خراسان رضوی:آقای ایروانی،تلفن تماس:09351339193 نیشابور سی متری طالقانی نرسیده به میدان صنعت

استان فارس:عبدالرسول رضائی،تلفن تماس:09171905395 فارس جهرم حیدرآباد خیابان زمزم بلوار آیت ا…خامنه ای

استان کهکیلویه و بویراحمد: آقای سالاری،تلفن تماس:09121560482 یاسوج میدان امام خمینی بلوار میرزای شیرازی

آذربایجان شرقی: آقای کریمخانی،تلفن تماس:09141231166 میانه جاده ترانزیت روبروی ایران خودرو

آذربایجانی غربی : آقای خالد عباسی نیا،تلفن تماس:09141848454 بوکان،بلوار کارگر،کوچه البرز 5

استان سیستان بلوچستان: آقای احمدی نسب،تلفن:09153406113 زابل بلوار میرحسینی،میرحسینی 18

استان سمنان: آقای کاوه،تلفن تماس:09124265136 دامغان خیابان شهید بهشتی جنب بانک سپه

استان البرز: آقای جلودار،تلفن تماس:09121322599 البرز،عظیمیه میدان بعثت زنبق4شرقی پلاک10

استان زنجان: آقای بیات منفرد،تلفن تماس:09122411311 زنجان خیابان بابائیان نرسیده به بلوار فلسطین

شرکت امیران اطمینان آذر

تلفن تماس:02133550550

فکس:02136831200

آدرس:تهران-بعد از سه راه امین حضور خیابان امیرکبیر شرقی

مجتمع اداری تجاری خلیج فارس طبقه اول واحد 101

درخواست مشاوره

نیاز به مشاوره دارید؟

شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.